søndag 8. april 2012

CHILL MANN. CHILL.

Heei! I dag så våkna jeg opp hos Leif Erik søtisen, og så kom mamma og henta meg og da bar det på familiemiddag. Det var koselig det, sjokoladepuddingen var NAM. Hahaha. Random. Jaaadaaa menneee, over til noe annet.

Etter middagen så dro jeg hjem, pakka litt ut, og så dro jeg til Kristoffer. Vi så på film og det var koselig. Han skremte jo dritten ut av meg da. Skrekkfilm + han, er IKKE en bra ting. Men kos uansett.

Så prøvde vi å finne noe fest, men det skal visst faen meg ikke være mulig her i verden.. Såååe, da dro vi til byen etter å ha "ring-på-stikk-av" på huset der jeg bor. En litt sint mann kom ut:) Møtte Leif Erik, Ole Marius og Lars på Statoil og hang med de til jeg ringte min kjærekjære bestebuddis Trond, som var en søt gutt å kjørte Leif, Lars og Ole hjem til hunndalen så de slapp å gå:) Så jeg og Kristoffer gikk hjemmat.

Så nå ligg jeg her i den gode senga mi med nudler, cola, potetgull & påskeegg <3 DIGG. Men skal legge meg snart, så NATTA. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar