mandag 16. april 2012

ALPABETH ANSWER. (I STOLE IT FROM THEREALPRIESTA)

Siden jeg er ekstra kul, så svarer jeg på norsk. So hardcore.


A- available: neei.
B- birthday: 14 August
C- crushing on: kjæresten min.
D- drink I had last night: hmm, tror jeg var så kul å drakk vann altså.
E- easiest person to talk to: Bestevenninna mi, Anna Kjeldsen Holm.
F- favorite song: 3Oh!3 - Don't Trust me.
G- grossest moment: hmm, det skal jeg nok ikke dele her.
H- hometown: Tynset.
I- in a relationship with: Leif Erik Larsen
J- jealous of: Det er mye det. Uff.
K- killed someone: telles innsekter? Isåfall er jeg massemorder.
L- longest relationship: 4 måneder...
M- middle name: Så kul er jeg ikke.
N- number of siblings: Én. Og takk for det! Er nok det altså.
O- one wish: Ha mange ønsker.
P- person that called me last: venninna mi, Malin.
Q- question I'm always asked: "hvorfor er du så dum?"
R- reason to smile: venner og kjæresten.
S: song I last sang: Some Die Young.
T- time I woke up: åhh, det husker jeg ikke.
U- underwear color: Blåå
V- who I miss: Kjæresten.
W- who I trust: Det er så mange.
X- favorite color: Hmm, liker de fleste farger. BARE IKKE ORANSJE.
Y- you were born in: 1994
Z- zodiac sign: Hva faen er det??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar