mandag 5. november 2012

THE MOST AMAZING PERSON IN THE WORLD.



Du aner bare ikke hvor mye jeg elsker deg!
Jeg har aldri elsket noen så høyt som deg, du er bare så bra.
Uansett hva jeg gjør, uansett hva som skjer, det er du og meg for alltid!
Jeg glemmer aldri den kvelden 14. April!
På festen hvor vi ble sammen. (Ja, folk som leser, vi ble sammen på en fest)
Men før der var vi bestevenner.
De fleste som blir sammen i fylla, holder ikke lenge...
Men etter du slo hodet ditt og måtte på sykehuset, så sa Malin til deg at vi hadde blitt sammen...
Fordi du huska det ikke...
Det er jo litt sårende når folk ikke husker at de er sammen med deg...
Men reaksjonen din på det, reddet deg!
Du ble så glad, og lyste opp! Utrolig søtt!<3
Vi har vært sammen i 7 måneder nå, og fler blir det!
Jeg elsker å finne på ting med deg, jeg elsker og være med deg, jeg elsker alt ved deg og det vi gjør!
Jeg ville bare bloggrape deg siden du var pålogget med Googlen din her<3

J E G  E L S K E R  D E G ,  J A N K A  B Y N N E  < 3






1 kommentar:

  1. aww, du er så søt da, guttenmin <3 Elsker deg massemasse! <3

    SvarSlett